niedziela, 25 maja 2014

1 - Jak to się zaczęło? ! NOWA HISTORIA !

Historia powstała przy pomocy (komentarz) Luxy. Dziękuję ci :)


Wiec zaczynajmy poznajmy historie, bohaterów...jak się zaczęło :)


Lena to polka która na stałe przeprowadziła się z rodzicami  do Anglii do Cambrdge jako małe dziecko, wiec Anglia to jej dom. Choć jako swoją ojczyznę uznaje Polskę. Ma wiele zainteresowań tj. taniec, śpiew,
ekonomia, biznes i wiele więcej. Zawsze była dobrą uczennicą która świeciła przykładem.


Dawid to syn dwóch polaków którzy mieszkają w Cambrdige od dawna. Właśnie tam przyszedł na świat. Szkolna gwiazda, każda dziewczyna zawsze chciała z nim chodzić. Kapitan drużyny futbolowej. Interesuje się sportem. W przyszłości zasiądzie na czele firmy jego dziadka (jeszcze o tym nie wie).


Amy to najlepsza przyjaciółka Leny. Jest utalentowana muzycznie. Jej pasja to muzyka - wiąże z nią przyszłość. Tak jak Lena jest przykładną uczennicą.


Connie to druga najlepsza przyjaciółka Leny. Również jest utalentowana muzycznie. Kocha naukę, ekonomie i biznes - tak jak Lena. Jest również utalentowana sportowo ale nie chcieli jej przyjąć do drużyny bo to "nudzira". Przykładna uczennica


Emily to trzecia najlepsza przyjaciółka Leny. Również jest utalentowana muzycznie ale jej prawdziwą pasją jes projektowanie ubrań. Ubiera się najbardziej ekstrawagancko ale z klasą bo w końcu z takimi ocenami musi świecić przykładem.

Luck - zespół 4 przyjaciółek. Nikt nie zna tożsamości dziewczyn z zespołu no poza rodzicami.


Tom, Jack (itd) - koledzy z drużyny Dawida, "ci popularni".


Anthony - tej postaci nie mogę wam jeszcze przedstawić bo pojawi się dopiero wkrótce.


Akcja dzieje się W Wielkiej Brytanii - wiadomo mówią tam po angielsku ale ja będę pisała wszystko po polsku bo pisanie w dwóch językach dialogów bywa męczące :)

Najpierw należy zanim wszystko się zacznie przytoczyć historię z Junior High School (czyli gimnazjum naszego).

Dawid mógł mieć każdą ale zapragnął Leny. Dziewczyny powszechnie uważanej za nudziarę.
Nawet jego przyjaciele nie rozumieli jego uczuć. Zbliżał się bal na zakończenie JHS. Dawid postanowił zerwać z dziewczyną Zoe i zaprosić na bal Lenę. Każdy myślał że to dla zgrywu lub chce ja tylko przelecieć.
Nawet Lena tak myślała. Kiedy więc Dawid zapytał czy z nim pójdzie usłyszał "NIE". Poszedł więc sam na
bal. Na balu grała uwielbiana przez ludzi z Cambridge i okolic grupa Luck. Dziewczyny występowały zawsze w maskach i nikt nie znał ich tożsamości...nikt aż postanowiły się ujawnić w wakacje.
Postanowiły że ich następny koncert promujący ich najnowsza piosenkę " This is who we are" będzie tym na którym pokażą się światu. Koncert miał się odbyć za miesiąc.

Podczas wakacji dziewczyny przeszły przemianę z grzecznych na modne. Gdyby ktoś ich nie znał pomyślał by że są najpopularniejsze w szkole. Lena zapisała się na wakacyjną szkołę biznesu w jej szkole. Spotkała tam również Dawida...zbliżyli się do siebie i zostali parą. Oboje byli szczęśliwi. Koncert miał się odbyć za tydzień a Dawid zdobył bilety gdy jednak usłyszał od Leny ze z nim nie pójdzie i że ma iść sam to posmutniał. Pocieszył go fakt że nie może iść TYM razem ale w przyszłości pójdzie na pewno.

Na koncercie zebrała się młodzież z ich szkoły, oraz z miejscowości obok. Każdy chciał poznać tożsamość Lucky Girls <- jak je nazywano. Tłum zabuczał jak zobaczył że wyszły w maskach. Lecz przestał gdy zaczęły swoją piosenkę. To nie była tylko premiera ich piosenki ale i teledysku. Pierwszego w którym nie miały masek. Kiedy wokalistka zaczynała refren wszyscy czekali zniecierpliwieni na moment kiedy ściągną maski na scenie i w teledysku. Kiedy rozbrzmiały słowa " And this who we are" dziewczyny rzuciły maski w tłum. Znajomi od razu rozpoznali Lenę jako wokalistkę zwłaszcza że w teledysku pokazały swoje prawdziwe oblicza, zainteresowania wszystko to co zaprzeczało popularności. Piosenka się skończyła.

- I jak wrażenia? - krzyknęła Lena czekając na odpowiedź. Odpowiedziały jej gromkie brawa. - Jestem Lena, a to Amy, Connie i Emily. Gotowi na więcej?

Dziewczyny kontynuowały koncert który okazał się kluczem do popularności w liceum. Lena wypatrzyła w tłumie swojego chłopaka który był pod ogromnym wrażeniem jej talentu.

Półtorej roku później.

Lena i Dawid tworzyli idealną parę. Dogadywali się świetnie. Do czasu....
Dawid był rok starszy od Leny wiec tak naprawdę kończył już szkołę.
Nagle pewnego dnia Dawid nie pojawił się w szkolę, i następnego i tak przez kolejne dni. Lena dzwoniła do niego ale on nie odbierał, nie odpisywał. NIC.

Gdy pewnego dnia Lena wracała ze szkoły wzięła listy ze skrzynki. Jeden był do niej. Zrobiła sobie obiad, kakao i usiadła wygodnie i otworzyła list. List który zmienił jej życie....

Kochana Leno...przepraszam że nie odbierałem, nie oddzwaniałem i nie pisałem. 
Trudno mi to napisać a co dopiero powiedzieć. A więc.
Postanowiłem wcześniej skończyć szkołę...rodzina wysyła mnie teraz na szkolenia
i tego typu rzeczy bo mam w przyszłości przejąć firmę mojego dziadka. 
To wspaniałe prawda? Na razie będę tylko kierował oddziałem
ale w przyszłości...kto wie?
Musiałem wyjechać na praktyki do...Kanady. 
Nie będzie mnie około 6 lat. Postanowiłem tam również rozpocząć studia.
Nie wiem jak mam ci to napisać ale z nami koniec.
Nie wierzę w związki na odległość, nie chce byś czekała bo to będzie nas raniło.
Każde z nas przegapi w ten sposób okazję na nową miłość. 
Bo nie wiemy co się wydarzy u mnie tutaj w Kanadzie
i u ciebie...tam gdzie pójdziesz na studia. Więc to dla ciebie
szansa na nową miłość....nie zmarnuj jej.

Dawid.

Ten list zrujnował Lenę. Do końca roku nie była sobą. Cierpiała ona, jej oceny i zespół. Gdy już zapomniała o liście. Zespół dziewczyn dostał propozycje koncertu w Kanadzie. Zgodziły się, żadna nie miała przeciwwskazań....nawet Lena, bo już zapomniała o liście i o tym że jest on w Kanadzie. Miały wakacje więc nic ich nie powstrzymywało. Za rok byłby ich ostatnim rokiem w szkolę. Być może za rok ich zespół się rozpadnie. Więc nie mogły przegapić tak wielkiej szansy na utrzymanie związku. 

3 komentarze:

  1. Anonimowy25 maja, 2014

    A mojego imienia nie dodalas ;c hehe
    Miło mi slyszeć że ci pomogłam . Z chęcia pisałabym z tb takiego bloga c;
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pojawiło się teraz ale może się pojawi ;)

      Usuń
  2. Zapowiada się ciekawie :))
    smajlek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz :)
To mnie motywuje do dalszego pisania -
jeśli macie jakieś propozycje odnośnie
dalszych losów bohaterów piszcie śmiało :D
------------------------------------------------------------------------------------
Zostawcie linki do waszych blogów - chętnie na nie zajrzę :)
Jeśli chodzi o obs za obs to zacznijcie i dajcie mi znać ;)