niedziela, 25 maja 2014

Ogłoszenia

Już wam mogę powiedzieć kiedy raczej nie dodam postu a wiec :


  • na pewno 12 czerwiec
  • na pewno 16 czerwiec
  • oraz możliwy weekend 13-15 czerwiec
Jest to spowodowane tym że 12 czerwca mam praktyczny egzamin zawodowy a 16 czerwca teoretyczny. Wiec możliwe ze w weekend będę jeszcze powtarzała teorię i nie będę miała czasu na bloga a ni w ogóle na komputer. Bardzo mi przykro z tego powodu. Teraz postaram się dodawać posty tak by nie było straty przez te parę dni. W poniedziałek 16 czerwca możliwe jest że pojawi się post wieczorem ale nie obiecuję bo mogę być jeszcze nabuzowana bo teście :)
Wolałam was o tym poinformować byście nie czuli się zaskoczeni :)

2 komentarze:

Dziękuję za każdy miły komentarz :)
To mnie motywuje do dalszego pisania -
jeśli macie jakieś propozycje odnośnie
dalszych losów bohaterów piszcie śmiało :D
------------------------------------------------------------------------------------
Zostawcie linki do waszych blogów - chętnie na nie zajrzę :)
Jeśli chodzi o obs za obs to zacznijcie i dajcie mi znać ;)