piątek, 2 maja 2014

8 - Karolina zły aniołek....

Dominika dobijała się do pokoju Noela w nadziei, że ten jej wsłucha ale na marne on nie chciał jej słuchać.

- Dominika daj spokój, teraz on nie chce ciebie słuchać.

- Ale Patryk ty nic nie rozumiesz, dopiero co odzyskałyśmy kontakt z nią. Naszą przyjaźń...nie chce tego stracić

- Wiem....może powinnaś ty z nią porozmawiać i przedstawić sprawę na twoją korzyść?

- Mam kłamać?

- Czasem kłamstwa są lepsze niż prawda....przecież też ją okłamywałem. Dasz radę wierze w ciebie - Patryk pochylił się nad Dominiką i ucałował ją w policzek. Dominika musiała już iść, gdy wyszła przed dom zobaczyła, ze nieznany numer do niej dzwoni..zwykle nie odbiera takich połączeń, smsów ale tym razem postąpiła inaczej,

- Tak słucham? Kto mówi?

- Karolina.

- Karolina?

- Tak, ta kujonka rok młodsza od was

- Aha, cześć....czego chcesz? Skąd masz mój numer?

- Nieważne skąd ale mam coś poważnego...coś co może ciebie zaniepokoić ale lepiej byś wiedziała.

- Chodzi o twojego chłopaka - Noela

- Co z nim?

- Ta informacja będzie kosztować -złowrogo dodała Karolina

- Ile? 100zł? Wystarczy?

- Tutaj nie chodzi o pieniądze..uwierz moja rodzina ma więcej od was.

- Więc czego chcesz? - zapytała Domi z irytacją

- Popularności, zrobię wszystko dla niej

- Okej..wiec gadaj co to za pikantna informacja

- Muszę ci to pokazać...spotkajmy się w kawiarni na starym mieście za godzinę. Nie spóźnij się.

W drodze Dominika rozmyślała co takiego ta wieśniara Karolina ma jej do pokazania. Coś związanego z Noelem...a co jeśli to jest dowód że Noel już rozmawiał z Michaliną? Ona ja znienawidzi!
Z zamyślenia wyrwała ją sama Karolina. Zawołała ją.

- Prawie się spóźniłaś...choć do środka zjemy coś.

- A co z tym?

- Wszystko w swoim czasie.

Siedziały tak już prawie 40 minut delektując się lodami i caffe latte. W końcu zniecierpliwiona Dominika wybuchła.

- Karolina. Dosyć.! O co chodzi?!

- Na pewno chcesz wiedzieć? To cię może zniszczyć.

- Tak!

Karolina pokazała jej już wywołane zdjęcia z DZISIAJ! Ukazywały one uczących się w bibliotece Michalinę i Noela...śmiali się...wszystko wyglądało normalnie. Dominika wybuchła.

- Tylko po to mnie tutaj ściągnęłaś?! To dzięki mnie Michalina zgodziła się pomóc Noelowi w nauce.

- To był przedsmak...deser mam tutaj. Spójrz.

Te zdjęcia ukazywały już co innego. Pokazywały jak od stolika odchodzi najpierw Michalina a potem Noel. Następne pokazywały Michalinę w alejce samą oraz kiedy Noel do niej wszedł. Kolejne zdjęcie ukazywało jak Michalina coś mówi...przed ostatnie jak Noel pochyla się w kierunku Michaliny a ostatnie jak ją całuję.
Dominika otworzyła szeroko oczy ze zdziwienia..



- Zaciekawiło - wyrwała ją z zamyślenia Karolina

- Dlaczego mi to pokazujesz? Wiesz, ze Michalina ciebie znienawidzi

- Dla popularności zrobię wszystko

- Rozumiem, rozpatrzę twoje zgłoszenie.

- Ale, ale obiecałaś.!

- Ojeju..Karolinko...popularne dziewczyny są bezwzględne...ucz się a może kiedyś dołączysz do nas. Całuski.

Dominika była usatysfakcjonowana, mogła zagrać rolę zranionej porzuconej a potem dostać zdjęcia Michaliny i Noela. Oczywiście wybaczyła by przyjaciółce pod jednym warunkiem nigdy nie zamieni słowa z Noelem. "Plan idealny" - pomyślała Dominika.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Kto ma pierwszy dotrzeć do Michaliny ?

a. Dominika


b. Noel


2. Czy Noel powinien powiedzieć Michalinie, że to on jest NN ? 


a.  TAK


b. NIE

5 komentarzy:

  1. Fajny blog, super, że dzielisz się swoją wyobraźnią z innymi :) 1-b, 2-b- myślę, że byłoby ciekawie. Obserwuję- pytałaś u mnie na blogu i liczę na rewanż. Pozdrawiam !

    www.martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie ^^
    1 B
    2 hm... sama nie wiem, moze też B, było by bardzo ciekawie ;)
    http://xmojxzaczarowanyxswiatx.blogspot.com/ zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy02 maja, 2014

    1.B 2B co sądzisz o wzajemnej obserwacji? mój blog ww.rikitiki-adu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. okey but give me address of your blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy03 maja, 2014

    1.b; 2.a
    ;p
    super masz bloga;) bardzo oryginalnie piszesz:) pytałas o obserwacje ;) ja juz teraz czekam na cb:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz :)
To mnie motywuje do dalszego pisania -
jeśli macie jakieś propozycje odnośnie
dalszych losów bohaterów piszcie śmiało :D
------------------------------------------------------------------------------------
Zostawcie linki do waszych blogów - chętnie na nie zajrzę :)
Jeśli chodzi o obs za obs to zacznijcie i dajcie mi znać ;)