niedziela, 29 czerwca 2014

11 - Telefoniczne wezwanie

Minęło pół roku. Anthony i Lena postanowili pobyć chwilę w narzeczeństwie. Musieli mieć pewność że to jest to. Z resztą nie tylko oni potrzebowali tego zapewnienia, potrzebowała go również rodzina Anthonego.


Po więcej zapraszam do rozwinięcia :)




Lena i Anthony mieszkali we własnym mieszkaniu w Cambridge. Anthony pracował w ambasadzie Kanadyjskiej, a Lena wciąż szukała zatrudnienia. 

Pewnego dnia kiedy Lena siedziała sama w domu przy śniadaniu i kawie szukała pracy w internecie.
Nagle zadzwonił jej telefon, który to Lena natychmiast odebrała. 

- Słucham?
- Witam. Czy rozmawiam z Panią Leną Anną Marick?

- Tak, przy telefonie. O co chodzi?

- Dzwonię z firmy J&Q Corporation. Pani CV zrobiło na nas ogromne wrażenie 

- Tak ale ja składałam do państwa CV.....rok temu

- Wiemy, Przepraszamy za tak długi okres oczekiwań...
Wtedy jedna pracownica zajęła to miejsce wiec casting został odwołany. Teraz poszukujemy 
pracownicy na stanowisko asystentki dyrektora działu marketingu. Czy byłaby Pani zainteresowana?

- Hmm. w sumie mogę przyjść na rozmowę kwalifikacyjną

- Oczywiście. Czy pasuję Pani jutro na 10?

- Tak. Pasuję.

- Świętnie. więc Panią zapisuję. Do widzenia.

- Do wiedzenia.

Lena była podekscytowana faktem, ze została zaproszona na rozmowę kwalifikacyjną. Może w końcu dostanie pracę? 


6 komentarzy:

  1. nie znam wcześniejszych części, ale po tej którą przeczytałam widzę, że masz talen do pisania, może jak będę miała więcej czasu przeczytam wcześniejsze :) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obserwuję ;) a co do obserwacji mojego bloga to możesz zaobserwować obok mojego profilu :)

      Usuń
  2. niestety nie czytałam wcześniej książek z tej serii , ale mnie zachęciłaś - może kiedyś... :)

    OdpowiedzUsuń

  3. nie znam :D

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że takie krótkie!

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz :)
To mnie motywuje do dalszego pisania -
jeśli macie jakieś propozycje odnośnie
dalszych losów bohaterów piszcie śmiało :D
------------------------------------------------------------------------------------
Zostawcie linki do waszych blogów - chętnie na nie zajrzę :)
Jeśli chodzi o obs za obs to zacznijcie i dajcie mi znać ;)