piątek, 11 lipca 2014

14 - Come back?


Amy, Connie i Emily przedstawiły swoim partnerom propozycje jaka dostały. Byli bardzo za reaktywacją Luck. Ale co z tego, że większość zespołu była gotowa na powrót kiedy nie było wiadomo co z ta jedną i jedyna - ich wokalistką. Lena już znała opinię Anthonego. Postanowiła umówić się z nimi i przekazać im wiadomość od której wszystko zależało. 






Dziewczyny umówiły się w swojej ulubionej kawiarni.
Emily, Connie i Amy już tam były.


Drzwi od kawiarni się otworzyły. Stanęła w nich Lena.

- Cześć - szybkim krokiem Lena podeszłą do przyjaciółek i usiadła na wolnym miejscu 

- I jak? - odparły chórem

- Tutaj macie teksty piosenek, tępo jakie ma być. Jedną piosenkę śpiewamy razem wiec musicie się jej nauczyć. Dziewczyny - Lena spojrzała bo przyjaciółkach - Mamy miesiąc na nagrania, teledyski i szałowy powrót. 


Dziewczyny zakrzyknęły i wybiegły z kawiarni. Poleciały od razu do swojego menadżera i ogłosiły jej że wracają. Następnie pobiegły do studia skomponować melodię. Miały miesiąc na wydanie płyty.
Największe utrudnienie miała Lena - była zatrudniona w poważnej firmie i miała umowę z klauzulą czyli rezygnacja ze stanowiska nie wchodziła w grę. 
Emily pracowała w studiu projektowym czyli robiła to co powinna.
Projektowała nowe stroję dla zespołu.
Amy i Connie nie pracowały.
Nie udało im się znaleźć zatrudnienia po studiach więc żyły na utrzymaniu partnerów.
Tym bardziej były podekscytowane że zaczną zarabiać naprawdę - znowu. 

Miesiąc się kończył a dziewczyną został ostatni utwór do nagrania.
Utwór który jeszcze nie powstał.
Lena kompletnie nie miała weny na tekst.
Ale pomógł jej ukochany. Zadał po prostu pytanie
"Kiedy wasz wielki powrót?"


Lena tylko go ucałowała i pobiegła zadzwonić do dziewczyn.

Spotkały się w studiu. Lena śpiewała.
Jak już opracowały melodię i słowa - mogły nagrywać.

Nadszedł koniec miesiąca a płyta była gotowa. Lecz to nie był czas na jej publikację.
Teraz musiały zająć się projektowaniem okładki, sesjami zdjęciowymi do magazynów o ich powrocie.

Postanowiły dać wywiadu kilku magazynom. Ostatni wywiad i najbardziej ważny zaliczyły dla telewizji.
Ich wywiad szedł na żywo w programie porannym w sobotę.

- Znane ok 8 lat temu w Anglii i Kanadzie. Były uważane za fenomen. O kim mowa? Myślę że już wiecie - Luck!

Brawa zabiły gdyż był to program z widownią nadawany na żywo.
Dziewczyny weszły ubrane nowocześnie, modnie i odpowiednio do zespołu i wieku - w końcu już nie mają 16 lat.


- Dziewczyny. wow. Pamiętam jak ja sama chodziłam na wasze koncerty. 

- Miło nam to słyszeć Rachel. Naprawdę. - odparła Lena

- Nikt nie wie czemu zaprosiłam do programu zespół który już nie istnieje. 
Czy możemy oświecić kraj?

- Oczywiście - odparły chórem

- A więc droga widownio, drodzy telewidzowie zespół Luck jest tutaj dzisiaj z nami by omówić .... ich powrót! Tak moi kochani Luck powraca. 

Widownia nie mogła pohamować swojej radości. Ludzie ich znali i przekazywali również ich piosenki młodszemu pokoleniu. 

- Kto był dla was inspiracją?

- Spice Girls - odparła Emily - Szalałam za tym zespołem. Tam gdzie mieszkałam poprzednio należałam do zespołu szkolnego ale musieliśmy się przeprowadzić. Na szczęście były wakacje i postanowiłam zapisać się na obóz muzyczny w mojej nowej szkole. Tam poznałam Lenę, Amy i Connie. Zostałam przydzielona do ich grupy. Było zadanie by wykonać cover znanej grupy, zaproponowałam Spice Girls. Okazały się inspiracją do powstania Luck.

- Nie wiedziałam że mieszkałaś kiedyś gdzie indziej.

- Tak, w sumie nikt nie pytał.

- Dlaczego głównie Lena śpiewa? Oczywiście Leno masz piękny głos
ale jak w niektórych piosenkach słyszę głos Emily i Connie to aż ciarki mnie przechodzą.

- Jeśli chodzi o mnie to wiem że i ja mogłabym śpiewać ale nawet nie zdajesz sobie sprawy
ile jest we mnie stresu kiedy mam coś zaśpiewać, a Lena nie ma go w ogóle.

- Ja otóż wolę instrumenty. 

- Tak właściwie dlaczego Luck?

- L jak Lena - odparła Lena

- U jak Ulerst - odparła Amy

- C jak Connie

- oraz K jak Koman

- A czemu nie wzięłyście samych liter od imion lub samych od nazwisk?

- Nazwa wtedy nie miałaby sensu

Wywiad jeszcze chwilę trwał.

- Wiecie jaka była moja wasza ulubiona piosenka? - dziewczyny spojrzały na Rachel - Love to Me. Przy tej piosence zaręczyłam się. Czy mogłybyście ja teraz zaśpiewać?

Dziewczyny spojrzały po sobie ale głównie każda patrzała na Lenę.

- Chciałyśmy zaśpiewać jakąś z naszej nowej płyty ale jeśli jest na tyle czasu to możemy obie zaśpiewać. Co ty an to? 

- Stoi.









Dziewczyny wyszły na scenę. Przygotowały się do zaśpiewania Love to Me.
Dla Leny było o tyle ciężko bo Dawid pocałował ją miesiąc wcześniej i jeszcze się po tym nie pozbierała.

Lenie udało się zaśpiewać piosenkę o miłości do Dawida tylko dlatego że myślała cały czas o Anthonym.
Gdy nadeszła bonusowa zwrotka pomyślała o Dawidzie, Myślała o tym jak ją zranił - o końcu miłości i początku nowej.

Widownia zabiła brawo.

- Teraz zapraszamy na przebój promujący nasza nową płytę. COME BACK!

To już było oczywiste zespół Luck powrócił z piosenką Come Back.
Za tydzień wychodzi ich najnowsza płyta. 


1 komentarz:

Dziękuję za każdy miły komentarz :)
To mnie motywuje do dalszego pisania -
jeśli macie jakieś propozycje odnośnie
dalszych losów bohaterów piszcie śmiało :D
------------------------------------------------------------------------------------
Zostawcie linki do waszych blogów - chętnie na nie zajrzę :)
Jeśli chodzi o obs za obs to zacznijcie i dajcie mi znać ;)