piątek, 19 kwietnia 2013

Rozdział III

Wycieczka szkolna (planowanie)

- Łukasz, muszę ci coś powiedzieć.

- Co jest kicia ?

- Szykuje się wycieczka szkolna do Madrytu i..

- Jakie i ? Nie ma żadnego i !

- O co ci chodzi ?

- Nie jedziesz ! Koniec dyskusji !

- Nie będziesz mi rozkazywał.

Łukasz uderzył mnie w twarz wykrzykując, że teraz jestem jego i mam gó**o do gadania. Byłam przerażona, pierwszy raz mój chłopak mnie uderzył. Potem mnie przepraszał, wybaczyłam mu.
W końcu się zgodził na wycieczkę ale nawet bez jego zgody bym pojechała (za zgodą mamy, a ona wyraziła już zgodę).

Postawił jeden warunek, że z nim to zrobię przed wyjazdem. Ma to być dowód mojej miłości i dowód, ze nie jadę tam by go zdradzić. 

- Łukasz ale ja nie jestem gotowa.

- Do wyjazdu masz jeszcze czas, postaramy się wypełnić nasze przeznaczenia. 

Jego słowa zabrzmiały dziwnie, przytulił mnie i pocałował najpierw w czoło potem w usta.

Poniedziałek

Dziś ubrałam się normalniej mniej wyzywająco. Ubrałam szarą sukienkę  czarne leginsy oraz czerwono-białą bejsbolówkę.

*KARTKA Z PAMIĘTNIKA*
Dziś postanowiłam spędzać czas z Wiktorią i Anią. One ze mną były kiedy odeszła Estera a teraz ja odeszłam ale dalej je kocham i będę się z nimi zadawała czy to się podoba Barb i Eryce czy nie.

Dziś również ubrałam prezenty od dziewczyn. Czarne botki od Ani, czarną torbę z ćwiekami od Wiktorii oraz  raybany od Sylwii.

Dzisiejszy dzień jest dla Ani, Wiktorii i Sylwii, zapomniałam o niej a to ona najbardziej mnie wspierała. 

Dziś Łukasz je pozna a one go będzie ciekawie. Mam nadzieje, że Michał nie będzie robił scen bo to będzie okropne. 
Powiedział, ze da mi czas mam nadzieję, że ciągle mi go daje wiele dla mnie znaczy ale do Łukasza też coś czuję. Co mam robić ?

*KONIEC*

Razem z Łukaszem weszliśmy już na teren szkoły. W wzroku Michała był smutek, rozczarowanie mam nadzieje, że nie stracił jeszcze nadziei na nas. 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Lekcja z wychowawcą

- Kochani nasza wycieczka odbędzie się do Madrytu, jest parę osób chętnych z innej klasy chcecie by jechali ale decyzja musi być jednomyślna jeśli ktoś się nie zgodzi jedzie tylko nasza klasa.

- Mam propozycje.

- Tak Sylwio ?

- Niektóre osoby mogą nie chcieć mówić na forum klasy, wiec proponuje napisać na karteczkach tak lub nie.

- Dobrze zróbmy tak, napiszcie na kartkach i po proszę o kartki.  Dziękuje. Dziękuje. Dobrze teraz przeliczę.........................niestety jest parę głosów na nie więc nasza klasa jedzie sama

Twarz Michała rozweselała. Cieszył się. Ja cieszyłam się na myśl, ze spotkamy się znowu w parku.

W parku po lekcjach.

- Przemyślałaś sprawę  ? Nas ?

- Jeszcze nie. Michał on, ja go też kocham. I nie wiem kogo bardziej. On chce bym ja z nim...no wiesz.

Jego twarz naprężała jakby ze złości.

- Co ?

- No właśnie to.

- Zrobiłaś to ? - zapytał urażony

- Jeszcze nie, powiedziałam mu, ze nie jestem gotowa. On chce byśmy dzień przed wyjazdem.

- Rozumiem. Zrobisz to ?

- Nie wiem. On chce dowodu, ze go kocham, ze go nie zdradzam

- A zdradzasz skarbie

Uśmiechnęłam się

- Nie do końca. Myślę, że zrobię to z nim ale..
Jego twarz znowu nabrała tego wyrazu.
- ..ale potem zrobię to z tobą. Lub nawet szybciej. W końcu przy tym zdarzeniu czyje się coś do drugiej osoby prawda ? I wtedy zdecyduję.

- Chce być pierwszy, jutro po szkole mam wolną chatę. Pasuje ?

- Tak do jutra.

U Michała w domu

Było cudownie. Był taki delikatny. Kocham go. Nie mam nawet ochoty robić
tego z Łukaszem. Michał to ten jedyny. 
















Dzień przed wycieczką u Łukasza

Michał nie odzywał się do mnie cały dzień. Strasznie się krepowałam  bałam. Potem zrezygnowałam ale on mi nie pozwolił, przytrzymał mnie. To było okropne - koszmar. On myśli, że go kocham, ja go nienawidzę. 




To było najgorsze przeżycie  w moim życiu, dobrze, ze od jutra będę z Michałem, a Łukaszowi napiszę, ze to koniec. Mam go dosyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz :)
To mnie motywuje do dalszego pisania -
jeśli macie jakieś propozycje odnośnie
dalszych losów bohaterów piszcie śmiało :D
------------------------------------------------------------------------------------
Zostawcie linki do waszych blogów - chętnie na nie zajrzę :)
Jeśli chodzi o obs za obs to zacznijcie i dajcie mi znać ;)