sobota, 20 kwietnia 2013

Rozdział IV

To tylko sen ?
To był tylko sen ? Czyli ja i Michał to nie to ? Który dziś mamy ? Co ? 15 listopad. Dlaczego ? Przecież 15 listopad był pół roku temu ? A więc to wszystko sen  ? Ja i Michał to sen ? Ja i Łukasz to sen ? Co mam robić ? Hmm mamy sobotę czas na zakupy, czas zabłysnąć. 





Na zakupach

Spotkałam pewnego chłopaka to Marcin, jest taki sam jak Michał ale jednak inny. Był tam z kumplem - Łukaszem tym razem nie pozwolę siebie omotać mu, to damski bokser.

Marcin jak się okazało to brat Michała tylko, że starszy chodzi już do liceum.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zastanawia mnie jedno skoro to wszystko to był sen to kto jest moim tajemniczym przyjacielem 
Musze to rozgryźć.

*wiadomość od n.p*
Witaj piękna. co tam u ciebie ?

*moja odp*
Jestem na zakupach. Poznałam przemiłych chłopców

*wiadomość od n.p*
Zdradzasz mnie ?

*moja odp*
A czy my mamy przyszłość ? Miałam sen o tym kim jesteś i się rozczarowałam choć potem było cudownie ale byłeś zazdrosny.
*wiadomość od n.p*
Kim byłem w tym śnie ?

*moja odp*
Michałem z klasy 3a

*wiadomość od n.p*
To masz prorocze sny. Powiedz czym się rozczarowałaś ?

*moja odp*
Tym, że naśmiewałeś się ze mnie. \
Tak ta wieśniara z twojej klasy to ja.
Ale nie martw się nie będę robiła ci akcji bo się wyprowadzam.

W domu

- Dzień dobry ja do Mariki. Mogę wejść ?

- Dobrze jej pokój jest na górze po prawej.

Nagrywałam właśnie na youtube.com swój najnowszy kawałek
Gdy skończyłam usłyszałam jego głos

- Nie wierzę to ty ?

- Co ty tu robisz ?

- Przyszyłem do ciebie. Zakochałem się w tobie.

- Naprawdę ?

- Znaczy nie wiem czy to miłość ale coś czuje.

Te słowa to nie był Michał ze snu był to ktoś podły, ktoś kogo nie lubiłam.

- Aha ale spóźniłeś się.

- Co to ma znaczyć ?

- Mam chłopaka.

- Co kto to jest zabije go .!
Słodkie był zazdrosny. Obu znowu to nie był sen.

- To twój brat.

- Co ? Mika jak mogłaś ? Z moim bratem ?

- Cały czas się ze mnie naśmiewasz. Dokuczasz mi. Wiec nie wiem czemu miałabym jakoś lgnąć do ciebie

- Nie zauważyłaś, ze ja to specjalnie robię ? Chciałem byś zwróciła na mnie uwagę.

- Świetnie ci to wyszło. a Barb, Eryka, Seba i moja i moja Estera to co niby też im się podobam ?

- Nie oni mi pomagali.

- Świetny sposób obraliście. Taki, że was nienawidzę teraz

- Nie mów tak. Zależy mi na tobie.

Przytulił mnie i ucałował w czoło. W tej chwili wszedł do pokoju Marcin. Był zły ale zrozumiał.

- Oo stary kradniesz mi pannę ?

- Brat, kocham się w niej od 1 gimnazjum.

- To dlatego masz cały pokój w jej zdjęciach ?

Zrobił się czerwony jak burak. A ja się zarumieniłam, lekko, no lżej od /Michała

- Naprawdę ? Cały pokój w moich zdjęciach ?

- Mika ja idę powodzenia wam, zawsze możesz na mnie liczyć i jeśli zechcesz to wrócić nawet.

- Wiem.

- Ty nie będzie takiej potrzeby, teraz już tylko będzie pięknie. Ja i Mika.

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Spoiler :

 Sielanka nie będzie jednak długo trwała. Jak nad każdym związkiem zawisną czarne chmury by potem znowu mogło wyjść słońce.
Jednak z Marcinem ?


Ból, zranienie, smutek

Nie poddawanie się. Gwałtowna zmiana wizerunku.
Marika doświadczy smutku, bólu - ogólnego zranienia. Kto ją zranił ?

Pocałunku na molo nad morzem z Marcinem ? Co się stało ? A co z Michałem ?

Marika weźmie się w garść i postawi na zmiany.

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/

Zapraszam do czytanie. Komentujcie mój blog. Polecajcie go. By więcej osób poznało historię Mariki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz :)
To mnie motywuje do dalszego pisania -
jeśli macie jakieś propozycje odnośnie
dalszych losów bohaterów piszcie śmiało :D
------------------------------------------------------------------------------------
Zostawcie linki do waszych blogów - chętnie na nie zajrzę :)
Jeśli chodzi o obs za obs to zacznijcie i dajcie mi znać ;)