sobota, 20 kwietnia 2013

Rozdział V

Kolorowa tęcza

Mój ulubiony look, zrezygnowałam z długiej sukni
włożyłam taką do pupy i szorty
Świetnie nam się układa, mi i Michałowi to dopiero 3 dzień ale i tak jest pięknie. Chce wyglądać dla niego super. Hmm co by tu włożyć ? Mam dzisiaj wstępną sesje dla fotomodelki więc może założę sukienkę z sesji ? hmm dobry pomysł.

 Kiedy wyszłam rano z domu nikogo nie było. Nawet po mnie nie przyszedł ? Dlaczego ? Czy Michał, którego znam ze snu oraz z weekendu to złudzenie ?

Chce się mylić !












W szkole

Gdy doszłam do szkoły zobaczyłam całą grupę, szłam w ich stronę. Gdy już doszłam to wydukałam

- Cześć Michał

On zrobił swoją ironiczną minę, spojrzał na znajomych i nic  nie powiedział, pokazał swoją wyższość.
Grupka zaczęła się śmiać, plotkować. Poczułam się jakby dostała w twarz. Odeszłam.

Po lekcjach uciekłam, biegłam przed siebie, nie wiedziałam dokąd idę, po co, ale wiedziałam, że muszę iść.
Doszłam do domu Michała i Marcina. Zadzwoniłam otworzył Marcin

- Mika ? Co jest ? Coś z Michałem ?

- Michał ? Brak mi na niego słów, nie chce go znać. Jest jeszcze szansa dla nas ?

- Oczywiście . Przejdziemy się ? Może park ?

- Nie, nie park odpada, to.. to miejsce ze snu, złego snu. Chodźmy na molo

Na molo

- Powiesz mi co się stało ?

- Zawiodłam się na Michale... to trudne.. Niedługo wyjeżdżam i chce zakończyć rozdział w życiu pt."Polska" szczęśliwa.

- Pomogę ci w tym..

Pocałował mnie, pocałunek jego to nie było to samo co pocałunki Michała ale nie wiele mu brakowało.



- O nie spóźnię się na sesje !

- Jaka sesje ?

- Do magazynu, chodź bo się spóźnię


Sesja zdjęciowa


- Prawie się spóźniłaś w ostatniej chwili przyszłaś

- Przepraszam, spędzałam chwile z chłopakiem.

- Dobrze do dzieła "sesja polana kwietna i kwiecista sukienka"

Fotograf mnie instruował, lecz sama też wiedziałam co robić z programu Top Model.


Dodali krajobraz, ja mogłam wybrać zdjęcie najlepiej spodobało mi się to jak stałam tyłem do fotografa.

- Dobrze teraz "sesja ślubna" idź na make-up

Ta była jeszcze lepsza. Byłam w białej sukni. Poczułam się kochana,

- Byłaś świetna. Liczę dalszą współpracę. Mogę coś dla ciebie zrobić ?

- A mógłbyś zrobić sesje mi i mojemu chłopakowi ?

- Jasne ustawcie się.


Sesja z Marcinem, dopiero teraz zrozumiałam jaki jest on wyjątkowy. Chyba go pokochałam....

Na pierwszym zdjęciu miałam na sobie fioletową sukienkę i conversy. A Marcin , Marcin na luzaka niebieska koszulka z nadrukiem, czarne spodnie i trampki.
Drugie zdjęcie jedno z lepszych. Byłam na nim w białej sukience. Marcin miał białą koszulkę i czarne spodnie....tańczyliśmy.
 Trzecie zdjęcie było najbardziej zwariowane, Marcin nosił mnie na rękach. Miałam na sobie czarny gorset ale delikatny, ciemne jensy i jasne szpilki
Na  czwartym zdjęciu byliśmy w lesie, patrzeliśmy w dal. Marcin całował mnie w głowę. Byliśmy ubrani romantycznie. Ja kwiecista bluzka on koszula w kratę i szara czapka. Obejmował mnie w pasie.
Ostatnie zdjęcie próbuje mnie pocałować, śmiejemy się a ja się od niego odsuwam. Trzymamy się za ręce. Ubrani jesteśmy normalnie bez przesady.




Pamiętniczku. To tyle wydarzyło się u mnie w tym tygodniu. Obu nie było więcej smutku. Szykuje się wycieczka szkolna, jak ja wytrzymam bez Marcina.?






Co sadzicie o kartce z pamiętnika Mariki ? Piszcie komentarze. Buśśkaa.  


4 komentarze:

  1. Pisz dalej .Uwielbiam tą historię .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ołłł jeeee !!!! Pisz dalej ! Sama jestem założycielką jednej ze stronek z opowiadaniami, której przesłałaś link :D I naprawdę fajnie piszesz ! xD Znam się trochę na tym i naprawdę pisz dalej ! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uważam, że masz wielki talent, a ta powieść będzie słynna na cały świat, bo jest lepsza, od wielu książek , które czytałam .ma bardzo fajną i dość orginalną historię :)Co bardzo sobie cenię . :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz :)
To mnie motywuje do dalszego pisania -
jeśli macie jakieś propozycje odnośnie
dalszych losów bohaterów piszcie śmiało :D
------------------------------------------------------------------------------------
Zostawcie linki do waszych blogów - chętnie na nie zajrzę :)
Jeśli chodzi o obs za obs to zacznijcie i dajcie mi znać ;)