środa, 1 maja 2013

Rozdział XI

Wycieczka do Paryża

Mieszkaliśmy nad Morzem Północnym więc podróż do Paryża trochę trwała, postanowiłam posłuchać muzyki i zastanowić się nad moim losem.

Niedługo koniec roku szkolnego...a ja będę musiała się przeprowadzić...zostawić Marcina. Teraz ? Teraz gdy go kocham. Może porozmawiam z mamą . Może się zgodzi zostać,,,co mam robić ?

W autokarze siedziałam z dziewczyną, która nigdy nie widziałam w naszej szkole.

- ee hej ty chodzisz do Liceum im. Rataja ?

- Nie do Zygmunta ja chodzę

- To sory, ze pytam ale co tu robisz ?

- Moja matka ugadała z dyrkami bym mogła jechać
Była wyluzowana, tak na makas,Fajna była

- Marika jestem

- Amanda

Gadałyśmy całą drogę, gadałyśmy o wszystkim i o niczym aż dojechaliśmy do Paryża.

Odpoczynek po zwiedzaniu

Amanda

The best foto ever








haha cool 





Tak robiłyśmy sobie zdjęcia aż Amanda powiedziała, że jakiś dwóch gości się na mnie gapi.
Ja się zjeżyłam jak mogę się podobać Francuzom . Ja taka nijaka ?

Odwróciłam się i zobaczyłam Michała mina mi zrzedła ale za nim stał... stał Marcin. Wstałam i zaczęłam do niego biec Michał myśląc , ze do niego biegnę wstał a kiedy przebiegłam koło niego ujrzał on jak całuję się  z Marcinem.

Amanda była zachwycona historią naszej miłości postanowiła zrobić nam parę zdjęć na pamiątkę  to w końcu ostatni dzień wycieczki




















Marcin to wariat ! Romantyczny wariat ! Kocham go. Zrobił mi taką niespodziankę że oszaleje. 






Kierunek dom.
Polska








Macie jakieś do mnie pytania ?


ask mojej stronki, ale piszcie że pytania do założycielki 
to ja odpowiem wtedy


Oraz zapraszam na moją stronkę :



 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz :)
To mnie motywuje do dalszego pisania -
jeśli macie jakieś propozycje odnośnie
dalszych losów bohaterów piszcie śmiało :D
------------------------------------------------------------------------------------
Zostawcie linki do waszych blogów - chętnie na nie zajrzę :)
Jeśli chodzi o obs za obs to zacznijcie i dajcie mi znać ;)