poniedziałek, 28 kwietnia 2014

2 - A co u Ofelii ?

Ofelia siostra Michaliny wybrała się do bibliotek bo miała problemy z pracą domową a przenigdy nie poprosiłaby o pomoc swojej siostry. Próbowała rozwiązywać podstawowe zadania ale nie dawała sobie rady, to było za trudne.

- Może ci pomóc? - ciepły głos nie należał do nikogo kogo by znała, gdy się odwróciła ujrzał


a chłopaka, którego twarz już kiedyś widziała. Na zdjęciu! W domu Dominiki! To jej brat? Przystojny.

- Eee sama nie wiem, właściwie ciebie nie znam. Ale chyba jesteś bratem?kuzynem? czym kol wiek dla Dominiki.

- Dominika to moja siostra, a ty to Ofelia. Jej nowa koleżanka prawda? - mówiąc to usiadł obok, serce Ofelii zabiło szybciej.

- Tak to ja. - odparłam ukazując mój uśmiech.

- Czy twoją siostrą nie jest Michalina czasami? - gdy zapytał Ofelie ogarnął smutek. Wolał jej siostrę jak każdy chłopak

- Tak, a czemu pytasz?

- Tak jakoś, po prostu pamiętam jak kiedyś były najlepszymi przyjaciółkami. Po przeprowadzce już nie były. Dominika bardzo przeżyła ta przeprowadzkę a teraz już jej nie lubi z tego co widzę. To jak pomóc ci ?

- A jak masz na imię ?

- Łukasz. To zaczynamy.

Bardzo dobrze czułą się w towarzystwie Łukasza.

Dzięki Łukaszowi zaczęła dostawać lepsze oceny, zaczęli częściej pokazywać się razem w szkole. Jeszcze nie jako para ale tak to wyglądało. Ta sytuacja bardzo nie podobała się Dominice i Marcie, ponieważ Łukasz miał być z Martą ale on nie chciał. To doprowadzało je do wrzenia, że jakaś nowa dziewczyna wprawiła Łukasza w taki nastrój i zachowanie. Planowały zemstę.

- Tak nie może być! Domi musimy coś zrobić! - denerwowała się Marta

- M, nie denerwuj się, już my ją przystawimy do porządku - uśmiechnęła się złowrogo Domi.

- Ale kiedy ?

- Od teraz do dnia jej końca. Zacznijmy naszą konspirację. Niedługo bal. A Łukasz musi poznać jaka jest nasza panna  La Mettrie na prawdę. Porozmawiam z moim braciszkiem. Dziś. Nie może to się dalej posunąć.

- Racja on należy się mnie !

- Hmm mam pomysł. Ale to wymaga twojego poświęcenia, poświecenia korony księżniczki!

- Co masz na myśli ?

- Księżniczkami balu zostaną Ofelia i Michalina oraz ja - przerwała
na chwile po czym kontynuowała swój misterny plan.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz :)
To mnie motywuje do dalszego pisania -
jeśli macie jakieś propozycje odnośnie
dalszych losów bohaterów piszcie śmiało :D
------------------------------------------------------------------------------------
Zostawcie linki do waszych blogów - chętnie na nie zajrzę :)
Jeśli chodzi o obs za obs to zacznijcie i dajcie mi znać ;)