sobota, 3 maja 2014

10 - Leah - siostra Noela, przyjaciółka Michele i Ofii

Michalina po tym jak zrobiła scenę Dominice stała się najpopularniejszą. Każdy poznał prawdziwe oblicze Dominiki i Marty.
Michalina zajęła swój stolik w kaffeteri, miejsce obok niej zajęła jej siostra Ofelia. Na razie jeszcze nikt po za tą dwójką nie siedział przy tym stoliku, nikt na to nie zasłużył. Nagle do kaffeteri weszły Dominika i Marta wszyscy zmierzyli ją wzrokiem. Patrzeli na nie z pogardą, obrzydzeniem. W oczach uczniów zostały przekreślone.

Noel siedział przy stoliku z chłopakami z drużyny, przyglądał się Michalinie. Zauważyła to Ofelia i od razu zaczęły się pytania.

- Noel ci się przygląda. Jesteście razem?

- Co? Nie! On zrobił coś dziwnego, coś niedozwolonego dla niego.

- Co takiego?

- On pocałował mnie kiedy dawałam mu korki...

-OMG!!!!! Nie wierzę....Ale super!

- Nie!

- Dlaczego?

-  On to zrobił kiedy był w związku z Dominiką. Zdradził ją

- Pocałunek to nie zdrada

- Zdrada, w pewnym sensie nie ale jednak pół zdrada to dalej zdrada. Nie można mu ufać.
Po za tym pamiętasz jak ci mówiłam o NN ?

- Jaka szkoda, była by z was świetna para. Tak...co z nim?

- Chyba się z nim spotkam. Może to miłość mojego życia.....

- A co z Noelem? Nic do niego nie czujesz?

- Może i czuję, może nie .... ehh.... ale facet nie stały w uczuciach to nie jest dobry pomysł

- Jak chcesz ale może to przegapiona okazja?

- A może NN to przegapiona okazja?

- Też racja.

- Idę po latte, tez chcesz?

- Jasne Michele - i Michalina odeszła, szła w kierunku barku. Spotkała tam niską, ciemną blondynkę o szarych oczach. Wyglądała na zagubioną..

- Hej, jestem Michalina dla przyjaciół Michele. Nowa jesteś? Zgubiłaś się?

- Cześć, jestem Leah. Tak jestem nowa, moją szkołę zalało i nie mamy zajęć więc postanowiłam się
przenieść do szkoły brata.

- Masz tu brata ? - szły w kierunku stolika przy którym dalej siedziała Ofelia

- Tak, o tam siedzi - wskazała na Noela

- Noel to twój brat? - wydukałam zdziwiona

- Tak. Znasz go?

- Tak - zapadła ciszą - To Ofelia moja siostra

- Hej jestem Leah, siostra Noela. Nowa jestem. Przeniosłam się z trójki.

- Cześć, Ofelia. Nie wiedziałam że Noel ma siostrę - dopiła swój koktajl jagodowy po czym zabrała się za swoją świeżutka latte

- Nie chwali się tym

- Dlaczego? O ile możemy wiedzieć...

- Przeze mnie przenieśli się do Polski...sprawy rodzinne po prostu

Michalina, Leah i Ofelia bardzo się zaprzyjaźniły.  Dla Noela to była szansa na zdobycie jej lub chociaż powiedzenie jej prawdy na temat ich potajemnych wiadomości. Problem był jeden on i Leah nie mieli ze sobą najlepszych stosunków.....trzeba to zmienić.

Parę dni później Michalina pisała z NN...on bardzo nalegał na potkanie lecz Michalina nie była tego taka pewna ponieważ. poznała kogoś kiedy była w parku ze swoją przyjaciółką Leah i siostrą Ofelią. Byli to przyjaciele chłopaka Ofelii - Łukasza. Leah zainteresowała się Sylwestrem a Michalina Wiktorem.
Kiedy tego dnia podekscytowana Leah wpadła do domu Noel chciał się dowiedzieć co się stało ale ta milczała. Dowiedział sie teraz od Michaliny że poznała kogoś z przyjaciółkami. Noel był na siebie wściekły że nie ma odwagi zdradzić swojej ukochanej swojej tożsamości...stracił ją znowu...ale teraz nie zamierza patrzeć na to z założonymi w geście kapitulacji rękami. Zamierza walczyć.


1 komentarz:

  1. Anonimowy03 maja, 2014

    cudnie sie czyta..a zdjecia super ;p
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz :)
To mnie motywuje do dalszego pisania -
jeśli macie jakieś propozycje odnośnie
dalszych losów bohaterów piszcie śmiało :D
------------------------------------------------------------------------------------
Zostawcie linki do waszych blogów - chętnie na nie zajrzę :)
Jeśli chodzi o obs za obs to zacznijcie i dajcie mi znać ;)