sobota, 3 maja 2014

11 - Koniec szkoły początkiem wakacji zawsze jest idealny.....a może nie

Relacje pomiędzy Noelem a Leah uległy polepszeniu...były teraz takie jakie kiedyś Noel miał z Patrykiem ale już nie mógł na niego patrzeć, nazywać go bratem za to co zrobił.
Pewnego popołudnia wszedł do kuchni, siedziała tam jego siostra. Postanowił zdobyć parę informacji o jej nowej przyjaciółce Michalinie.

- Cześć siostra, widzę, że przyjaźnisz się z Michaliną. Jaka jest?

- Jest po prostu, absolutnie bajeczna. Kocham ją! Aaaa. I ma uroczego chłopaka - po tym słowie mina Noela zrzedła, był zły na samego siebie bo nie potrafił być szczery co do Michaliny...co do swoich uczuć. - ale ja mam bardziej uroczego.

- Naprawdę? Jak go poznałaś? - chciał zdobyć jak najwięcej faktów o Michalinie ale musiał robić to nie pozornie.

- Ofelia nas z nimi poznała. W pewnym sensie.

- A skąd ona ich znała? I czemu w pewnym sensie?


- No bo to znajomi jej chłopaka. Łukasz brat Dominiki. To chłopak naszej Ofii,

- Tak znam go, chodzę z nim do klasy.

- No więc wiesz, ze jest porządny...znaczy od niedawna bo odkąd Dominika nie jest już TĄ popularną.

- Tak . tak wiem. Aaa co to za koledzy?

- Ja spotykam się z Sylwkiem znasz go? A Michalina z Wiktorem.

Wiktor! Największy rywal Noela w każdej dziedzinie. Wiktor zawsze wygrywał,  Noel nie mógł mu pozwolić tym razem wygrać. Bo chodziło o miłość.

W tym czasie Michalina siedziała w domu i przygotowywała się na swój wyjazd do Francji. Za tydzień był koniec roku szkolnego a ona miała zaraz po nim wylecieć do swojego ojca.
Nagle przyszła do niej wiadomość.

*NN*
Chce ci powiedzieć dwie rzeczy.
*ona*
Jakie?
*NN*
Kocham ciebie.
*ona*
Naprawdę? To dlaczego się nie ujawnisz?
*NN*
Bo nie wiem co ty do mnie czujesz...a boję się, że jeżeli poznasz moją tożsamość to nie będziesz chciała mnie :(
*ona*
A skąd mam wiedzieć czy ciebie kocham skoro nawet ciebie nie widziałam? Skąd mam mieć pewność że jesteś chłopakiem? Że chodzisz do mojej szkoły. Nie wiem tego.
*NN*
To co mam zrobić?
*ona*
Ujawnij się.

Koniec roku szkolnego. Nastał czas pożegnania ponieważ Ofelia i Michalina musiały wyjechać do Francji.
Dziewczyny czule żegnały się ze swoimi chłopakami to tylko rozwścieczyło Noela.  Czuł okropną zazdrość i nienawiść do samego siebie. Wiedział, ze jak źle to rozegra to straci ją na zawsze...
" Gdyby tylko Michalina poznała prawdziwą naturę Wiktora " - tylko takie myśli przechodziły mu w tej chwili przez głowę.

Wakacje trwały Michalina musiała wrócić na chwilę do Polski. Musiała pomoc matce w paru sprawach. W wolnej chwili postanowiła odwiedzić swojego chłopaka, w domu go nie było. Był na treningu. Postanowiła pójść na boisko gdzie jego drużyna ćwiczyła.

Gdy doszła na boisko pierwsza zobaczył ją Noel który bardzo się ucieszył a potem zmartwił bo wiedział co się zaraz wydarzy. Michalina dowiedziała się od kolesia (który lubi robić żarty kolega z drużyny) że Wiktor jest w kanciapie. Uradowana Michalina pobiegła do niej. Ochoczo wbiegła przez drzwi. Lecz to co zobaczyła ją zszokowało. Słychać było wrzaski, krzyki. Uderzyła go i cała rozpłakana wybiegła. Biegła do
domu ile sił w nogach. Następnego dnia miała wrócić do Francji....przez głowę przechodziły jej myśli by tam zostać.



Zapraszam na mojego instagrama, tumblra oraz aska :)
Przejście do każdego znajdziecie po prawej stronie :)
Dziękuję za każdy ślad który zostawiacie po sobie na blogu
oraz jaki możecie zostawić tam i tutaj.
Wywołuje to uśmiech na mojej twarzy :)


7 komentarzy:

  1. Pytałaś u mnie o wspólną obserwację. Ja już obserwuję i czekam na rewanż :))
    smajlek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne to :D Obserwuję i czekam na rewanżyk :>

    http://bialy-krzyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest świetne! <3 Ciekawie piszesz i wydaje mi sie że nie musisz nad tym myśleć specjalnie długo.

    A tak na marginesie, pytałaś o obserwacje ja już obserwuje, i czekam na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie :33 Czekam na kolejne rozdziały

    http://oli-olli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post!
    będziemy zaglądać częściej!
    zapraszamy też na nowego posta u nas :D
    http://linfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy04 maja, 2014

    niestety poczatek wakacji nie jest zawsze idealny x p
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe :)
    piszesz bardzo zgrabnie i ciekawie ^^
    już obserwuję :)
    pozdrawiam ciepło ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz :)
To mnie motywuje do dalszego pisania -
jeśli macie jakieś propozycje odnośnie
dalszych losów bohaterów piszcie śmiało :D
------------------------------------------------------------------------------------
Zostawcie linki do waszych blogów - chętnie na nie zajrzę :)
Jeśli chodzi o obs za obs to zacznijcie i dajcie mi znać ;)