piątek, 2 maja 2014

Kim jest Ann?

Hej ;*

Zdałam sobie sprawę, że wiecie o mnie tyle co nic więc stąd ten post :)

Mam na imię Ania, 19 sierpnia skończę 18 lat :)
Uczę się w drugiej klasie technikum ekonomicznego.
Jestem kociarą :) Mam dwie kotki i pieska. Kocham te zwierzaki :D
Mam starszego brata.

Nie mam ulubionego gatunku muzycznego ani filmowego.
Uwielbiam seriale oraz programy TV.

Jakie seriale oglądam:
Polskie:

  • Prawo Agaty
  • Na Wspólnej
  • Sama słodycz
  • To nie koniec świata
  • oraz stare sezony Lekarzy i inne seriale już nie emitowane przez internet

Zagraniczne:

  • Pretty Little Liars / Pretty Dirty Secrets

  • The Lying Game


Jeśli wy oglądacie jakieś zagraniczne seriale godne polecenia to piszcie bo nie mam co oglądać w oczekiwaniu na powrót PLL (10 czerwiec <3 ).

Po finale 4 sezonu Pretty Little Liars postanowiłam spojrzeć na historię tych dziewczyn z innej strony. Wiec kupiłam pierwsze 3 tomu książki. Zakochałam się. Obie historię książkowa i telewizyjna są genialne.
Aktualnie kończę 7 tom byłabym dalej ale przez święta i małe życiowe tragedie oraz szkołę mniej czytałam.
Ale mam już wszystkie 12 tomów na półce w domu + dwa dodatkowe. Teraz również czekam na wydanie 13 tomu w lipcu ale tu czekanie jest milsze bo mam jeszcze sporo tomów do niego :)



Mam aska na którym możecie zadawać mi pytania -> ASK
Mam tumblra na którego gorąco zapraszam -> TUMBLR
Mam stronkę na facebooku na którą również zapraszam -> FANPAGE

Jeśli macie jakies pytania do mnie pytajcie śmiało tutaj lub na ASKU :D

I proszę polećcie mi jakiś ciekawy zagraniczny serial, bo PLL i TLG bardzo mnie zaciekawiły. Na pierwszy czekam a drugi niestety sie zakończył bez wyjaśnienia co mnie zasmuciło :/ 


24 komentarze:

  1. Też oglądam Prawo Agaty. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie oglądam żadnych seriali

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm :3

    W wolnej chwili zapraszam do siebie!
    Obserwuje miło by bło gdybyć ty również :)
    http://enjooyablee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka ;)
    Pytałaś o wspólną obserwację, Obserwuję. Czekam na Ciebie!
    --------------------------------------------
    http://gabriel-data.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie oglądam seriali.... :) super blog! :)
    obserwuję i będzie mi bardzo miło, jeśli także mnie zaobserwujesz:)

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lekarzy też oglądam :)
    masz wspaniałego bloga
    może zgodzisz sie na wspólną obserwację?
    lubię mieć kontakt z pozytywnymi osobami :)
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy03 maja, 2014

    Bardzo ci polecam Grę o Tron xd zarąbiste <3

    OdpowiedzUsuń
  8. oo na wspólnej ^^ tez to ogladalam :d
    _______________
    www.allex096.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog ♥
    Jestem tutaj po raz pierwszy i zdecydowanie nie ostatni :*
    zapraszam do mnie ::) może obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  10. Juz obserwujemy :) Fajny Post :D a jesli chodzi o ten znaczek Love hehe to mozna go kupic w: Store Twenty One <3
    http://vintage-girls-blog.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. również oglądam pll i mam zamiar sie brać za czytanie książek :)
    obserwujemy? ja już i liczę na rewanż c:
    http://witajwmoimiswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ci książki :)
      Są to dwie zupełnie różne historię ale teraz chociaż wiem czemu wiele osób chce aby Aria i Noela :)

      Usuń
  12. kocham PLL <3


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post ♥
    mam małą prośbę, mogłabyś poklikać w linki pod ubraniami, chętnie się odwdzięczę :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :3

    maymiodek.blogspot.com

    Z góry dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. To ty na pierwszym zdjeciu? Wszyscy chwalą ten serial, muszę go kiedyś zobaczyć. :)
    Zapraszam do mnie, jeśli SPODOBA Ci się mój blog możesz zaobserwować, a ja się odwdzięczę.
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie to Lucy Hale, piosenkarka i aktorka.
      Zagrała m.in w Kopciuszku :W rytmie miłości i aktualnie wystepuje Pretty Little Liars :)

      Usuń
  15. Widze że jesteś bardzo zdolną dziewczyną, przejrzałam poprzednie notki:) Do tego jesteś piękna:)

    Pozdrawiam ;)
    http://mkujawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja oglądam Pamiętniki Wampirów, Przyjaciółki i Lekarzy ;) świetny post ;)
    Obserwujemy?

    http://marttfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja aktualnie oglądam teen wolf :) może ci się spodoba
    pozdrawiam
    http://klaudiaandclauudia.blogspot.com/
    obserwujemy ? odp u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super wpis:)
    Ja polecam Pamietniki Wampirow, Plotkare, 90210:)
    xx
    Ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Też uwielbiam "Pretty Little Liars"! Świetny post. Można się wiele o Tobie dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oglądałam dawniej na wspólnej jak mi się nudziło ale rzadko. xD Pytałaś o obserwację, ja już i liczę na uczciwy rewanż. ;33
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja oglądam Na Wspólnej :D
    Nie bawie się w obserwacja za obserwację, ale Twój blog mi się podoba więc obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz :)
To mnie motywuje do dalszego pisania -
jeśli macie jakieś propozycje odnośnie
dalszych losów bohaterów piszcie śmiało :D
------------------------------------------------------------------------------------
Zostawcie linki do waszych blogów - chętnie na nie zajrzę :)
Jeśli chodzi o obs za obs to zacznijcie i dajcie mi znać ;)