niedziela, 11 maja 2014

Liebster Blog Award :)



Zostałam nominowana do Libster Blog Award przez pewną dziewczynę, której imienia niestety nie znam przez co mi przykro :( ale to jest jej blog na który zapraszam :)

Byłam zdziwiona ponieważ nie widziałam co to jest mimo to bardzo dziękuję za tą nominację ponieważ to nowe przeżycie, doświadczenie na blogu a przy okazji świetna zabawa :) Na blogu na którym mnie nominowano były wyjaśnione zasady, które teraz i ja przytoczę. 

Po nominacji musimy odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez osobę która nas nominowała.
Po czym my nominujemy 11 kolejnych blogów i zadajemy im własne pytania :)
Ale nie możemy nominować bloga, który nominował nas :)


1. Od jak dawna prowadzisz bloga?
Tego bloga prowadzę od 19.04.2013. Po czym go opuściłam reaktywowałam go rok później :)
Od 19.04.2014 posty są regularne :)

2 Z czego czerpiesz inspirację?
Inspiracje czerpie ze wszystkiego :D
U mnie to proste ponieważ ja pisze opowiadania ale dla przykładu mogę podać filmy, seriale, książki, zdjecia a nawet moi znajomi. :)

3. Czy ktoś wie o istnieniu twojego wirtualnego pamiętnika? 
Pamiętnikiem bym go nie nazwała i tak wie jedna osoba z mojego otoczenia - moja najlepsza przyjaciółka :D

4. Jak ma na imię twoja najlepsza przyjaciółka? Jak długo się znacie?
Ma na imię Natalia <3 A znamy się od hmm dokładnej daty nie pamiętam ale to było w 4 klasie.
Przeprowadziłam się do nowego miasta nikogo nie znając, bliższa koleżanka z klasy przedstawiła mi swoją przyjaciółkę i poszło :) To już praktycznie 8 lat przyjaźni <3

5. Twój ulubiony kolor?
Czerwony

6. Kto jest twoim największym idolem? 
Nie mam kogoś takiego ale odkąd zaczęłam czytać serie Pretty Little Liars to jestem pod ogromnym wrażeniem twórczości Sary Shepard. 

7. Jakie jest twoje największe marzenie?
W tej chwili? Hmm to chyba pomyślne zdanie pierwszej kwalifikacji egzaminu zawodowego, która mnie czeka w czerwcu. 

8. Chciałabyś zwiedzić jakiś kraj?
Tak, moim innym marzeniem jest Francja....Paryż.
Może stąd w moich opowiadaniach on się pojawia...choć nie jest to zaplanowane :) 

9. Masz jakieś tatuaże lub percing?
Tatuaże - nie
Percing - tylko w uszach :) ale myślę też o wardze. Ma ktoś z was? Bardzo boli przekucie?

10. Ulubione zwierzątko?
Koty <3 
Pieski też lubię ale jednak koty bardziej :3

11. Ulubiona potrawa?
Makaron ze szpinakiem :)




A to pytania ode mnie :)

1. Jak długo jesteś związana ze światem blogowania? I to nie koniecznie z tym blogiem.
2. Gdzie widzisz siebie za 5 lat?
3. Jak ma na imię twoja najlepsza przyjaciółka? W jakich okolicznościach się poznałyście?
4. Najśmieszniejsza rzecz, która ci się przytrafiła to...?
5. Co ciebie inspiruję?
6. Ulubiona część twojej garderoby to...?
7. Twój ulubiony kosmetyk to...?
8. Co sądzisz o innych orientacjach?
9. Ulubiony blog?
10. Do czego masz słabość?
11. Jakie zmiany byś wprowadziła w moim blogu?


Nominuję :




4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe odpowiedzi :) Wymyśliłaś fajne pytania.
    smajlek.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje za nominację,ale już robiłam post o tym tagu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za nominacje lecz post na ten temat już powstał na moim blogu :L

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz :)
To mnie motywuje do dalszego pisania -
jeśli macie jakieś propozycje odnośnie
dalszych losów bohaterów piszcie śmiało :D
------------------------------------------------------------------------------------
Zostawcie linki do waszych blogów - chętnie na nie zajrzę :)
Jeśli chodzi o obs za obs to zacznijcie i dajcie mi znać ;)