środa, 15 października 2014

4 - Złudne uczucia...

Minął tydzień...rozpoczął się nowy dzień. Dzień w którym Amelia miała przyjść do szkoły.
Marcin ciągle miał wyrzuty sumienia po tym co zaszło, przez niego Dennis ciągle była w śpiączce.
Nie znał jednak on losów dziewczyny którą wtedy zobaczył...i jej chłopaka.

Marcin wbiegł spóźniony do klasy i zobaczył że w jego klasie jest kolejna nowa dziewczyna.
Marcin szybko zdał sobie sprawę kim ona jest - to dziewczyna ze szpitala, ta którą z samochodu musiała wyciągać straż pożarna.

- Marcin...znowu spóźniony. Zajmij miejsce. - Marcin pomaszerował na miejsce po drodze bacznie przyglądając się TEJ dziewczynie.

- A więc przed tym jak Marcin nam przerwał mówiłam że dzisiaj do naszej klasy doszła nowa dziewczynka, przedstaw się skarbie. - Amelia wstała i zaczęła mówić

- Jestem Amelia, jestem siostrą Kathy. No w sumie to chyba tyle..bo co tutaj więcej mówić

Marcin kiedy tak patrzał na Amelię zdawał sobie sprawę jak urodziwa ona jest, zauważyli to jego koledzy, którzy wyraźnie mieli z niego ubaw. Lekcja przebiegła bez zbędnych komplikacji.
Na przerwie znajomi Marcina rozpoczęli szereg pytań.

- Marcin widzę że znalazłeś sobie nowy cel, a co z Dennis?

- No właśnie stary zapomniałeś o nie?

- To nie o to chodzi..

- A o co? Stary nam możesz powiedzieć

- To ta dziewczyna...ta która była w tym drugim samochodzie w który wtedy wjechałem

- Ooo stary masz przerąbane

- Wiem

Mijał czas a z czasem Amelia zaczęła się coraz bardziej podobać Michałowi,
Amelia również zaczęła dostrzegać Marcina...ale nie chciała sobie na nic pozwolić
przynajmniej puki Mark się nie obudzi.

Amelia i Marcin często się spotykali, głównie z powodu szkoły...ale Marcin zaczynał mieć jakieś uczucia względem Amelii.


Wiem, wiem krótko ale wiem co ma być w tej historii tylko nie wiedziałam jak do tego dojść...
Jak widzicie pod koniec tego rozdziału trochę skoczyłam w czasie...w kolejnym rozdziale znowu będzie skok :)


1 komentarz:

  1. oooo Marcin zakochuje się w Ameli jak fajne :D
    mam nadzieje ze bedą razem :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz :)
To mnie motywuje do dalszego pisania -
jeśli macie jakieś propozycje odnośnie
dalszych losów bohaterów piszcie śmiało :D
------------------------------------------------------------------------------------
Zostawcie linki do waszych blogów - chętnie na nie zajrzę :)
Jeśli chodzi o obs za obs to zacznijcie i dajcie mi znać ;)