czwartek, 2 października 2014

NOWA HISTORIA :)

Jednak będzie inna historia :D
Natchnęło mnie po dzisiejszej lekcji języka polskiego....omawialiśmy 
"Dziady cz. IV" - fragmenty tylko xd
Pewnie was ciekawi co mnie w tym zaciekawiło...a mianowicie że nie 
była to miłość z happy endem....
Co mnie natchnęło by więcej tragedii wprowadzić w moje historię :)
Mam nadzieję że wam się spodoba - zapraszam na PROLOG do rozwinięcia :)




Amelia i Marcin spotykają się w grupie wsparcia po traumatycznych przeżyciach.
Oboje pochodzą z różnych światów - połączyła ich tragedia, smutek i strata.

Ich historia jest trudna...pełna smutku i rozpaczy...
Amelia przed tragedią miała się przeprowadzić ok 50km 
od swojego starego miejsca zamieszkania...postanowiła 
udać się tam ze swoim chłopakiem Adamem....
niestety ta podróż nie zakończyła się dobrze....
Zderzyli się z samochodem jadącym z naprzeciwka.

1 komentarz:

  1. Musze przeczytac ta historie.Czekam z nieierpliwoscia
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz :)
To mnie motywuje do dalszego pisania -
jeśli macie jakieś propozycje odnośnie
dalszych losów bohaterów piszcie śmiało :D
------------------------------------------------------------------------------------
Zostawcie linki do waszych blogów - chętnie na nie zajrzę :)
Jeśli chodzi o obs za obs to zacznijcie i dajcie mi znać ;)